Asbury Park Ocean Club bringer luksus til Jersey Shore

riynode

Administrator
Sidefrivillig
I det øjeblik jeg trådte ud af elevatoren ind i Asbury Park Ocean Club og gik ud på pooldækket, blev jeg transporteret til en ø-oase. Klokken 11:00, da jeg ankom til hotellet med min partner og ni måneder gamle datter, var poolen stadig afdæmpet, og personalet vandrede mellem loungestolene og ventede på at tage imod ordrer. Vi slog os ned i en tom sofa under en paraply og bestilte drinks og absorberede den afslappede atmosfære, mens vores datter roligt legede mellem os på puderne. Det var præcis, hvad vi havde brug for for at gå over til ferietilstand.

Asbury Park Ocean Club er et smart eksklusivt hotel få skridt fra strandpromenaden i Asbury Park, og selvom det byder på udsigt over stranden og fodgængerne nedenfor, er det fjernet fra den typiske støj og kaos på kysten. Du kan se energien fra strandpromenaden udfolde sig fra en sikker afstand, en forfriskende dosis af ro i et miljø, der har tendens til pandemonium.

En af de mest ikoniske byer på Jersey Shore

Asbury Park, er bedst kendt for sin musik, Stone Pony er et legendarisk spillested, hvor Bruce Springsteen og Bon Jovi har spillet shows og restaurantscener. Steder som R BAR, der hylder New Orleans køkken og cocktails; Wonder Burger, en anden musik og side af Yappy Hour, hvor hunde er velkomne gæster; og Asbury Park Oyster Bar, alle gør denne Jersey Shore-by til en ungdommelig, fashionabel destination. Selv strandpromenaden, hvor du kun finder en afslappet arkade og et sted for koreanske tacos, og en anden til hummerruller, føles mere raffineret end de fleste steder på kysten.

Asbury Park Ocean Club, som falder helt ind i kategorien boutiquehotel, passer lige ind i denne scene. Det første, du sikkert vil bemærke, er indretningen. Chic og minimalistisk, designet definerer sofistikering.

Du finder en beroligende salviegrøn farvesammensætning i spisestuen kaldet Galleriet. Herfra har gulv til loft-vinduer udsigt til pooldækket, så gæsterne også får udsigt til det fri. Dette lille rum, hvor små pottesukkulenter pryder marmorborde, er hvor gæsterne kan nyde morgenmad, frokost eller middag i ro og mag. Der er omkring seks borde med plads til to personer hver. Jeg udnyttede dette ved at nyde et par glas champagne, mens min datter tog en lur, det var den mest fred, jeg havde haft i flere måneder. Burgeren er også enestående, perfekt frokostpris efter at have tilbragt eftermiddagen ude i solen.

Gæsterne kan nyde et førsteklasses måltid

Fra en menu af kokken Kate Gagliardi. Hvis du leder efter en eksklusiv restaurantoplevelse, så vælg den syv-retters smagsmenu, som byder på retter som en frisk, sommerlig tomatsalat, pisket knoglemarv og forkullede porrer.

I den tilstødende tegnestue har de dybe, rosa-orange og smaragdgrønne fløjlsstole afrundet ryg, og enkle lysarmaturer over sofaer stablet med plys cremefarvede puder fuldender et rum, der kan være et tilflugtssted eller et samlingssted for en mere optimistisk erfaring. Når DJ'en dukker op, pulserer Tegnestuen med musik, en perfekt stemning for grupper af gæster, der ønsker at nyde et par drinks, før de tager en svømmetur. Men når DJ'en ikke arbejder, er Drawing Room en behagelig lounge, som du kan bruge hele dagen på at slappe af i.

Det vil måske overraske dig at erfare, at selvom Asbury Park Ocean Club har en decideret eksklusiv atmosfære, hvor alt omkring dig føles perfekt indrettet og på et nøje overvejet sted, er det usædvanligt imødekommende for børn.

Da min familie boede der

Der var børn, der glade plaskede i poolen, børn, der læste stille og roligt i tegnestuen, og endda et par børn, der løb rundt i spisestuen. Der var aldrig en antydning om, at disse børn forårsagede besvær eller var uvelkomne eller til gene. På et så elegant hotel føltes den holdning som sådan en lettelse, at vi ikke behøvede at bekymre os om, at det ville være et påbud for personalet eller forstyrre den anden at gå rundt på hotellet med vores datter, som på ni måneder stadig er tilbøjelig til at blive ramt af nedsmeltninger og udbrud. gæster.

Jeg vil anbefale Asbury Park Ocean Club for, hvor imødekommende det er for forældre alene, andre familier vil indleve, at ethvert miljø, der byder børn velkommen i stedet for at skue dømmende i det øjeblik, de giver en lyd, er velkommen. Men der er nogle problemer med hotellet, som er svære at overse.

En suite med havudsigt vil give gæster op til $700 per nat, så gæster, uanset om de er vant til det niveau af luksus eller sparet op til en familieferie, bør forvente VIP-behandling. Alligevel føltes det, som om personalets opmærksomhed ikke var jævnt fordelt.

Her er hvad jeg mener

Da vi ankom til hotellet advarede de os om, at vores værelse ikke ville være klar helt fair, vi nåede dertil i god tid før check-in og ville slappe af ved poolen med en drink, før vi alligevel fik sat os på plads.

Efter at der gik en time, aflagde jeg en forbipasserende medarbejder og spurgte, om han kunne tjekke status på værelset. Min datter legede glad, men det blev varmere, og vi ville at flytte hende indenfor snart. Medarbejderen fortalte os, at han ville tjekke, og så så vi, mens han gik hen til et par kvinder, der sad i nærheden af os, og indledte en længere samtale med dem om restauranter. Vi var til sidst nødt til at afvise en anden, fordi han tydeligvis havde blæst os af. Jeg gik forbi ham på gangen senere. Han spurgte, om vi nogensinde fik vores værelse. Da jeg svarede, at vi havde, blev han ved med at gå forbi uden at svare eller endda kigge min vej.

Der er en smule kaos på hotellet

Selvom personalet er rigeligt, vandrer rundt i hvert værelse på hotellet ivrig efter at tage imod ordrer eller tjekke gæsternes komfort, bør du være parat til at vente et stykke tid på, hvad det end er, du har bestilt. Det føltes som om, de stadig var ved at vænne sig til stedets layout og drift, selvom det åbnede i 2016.

Jeg er ikke så berettiget til, at jeg har brug for min alkoholiske drik lickity split, men da det blev tid til at bestille morgenmad, fandt jeg den langsomme service en smule nervøs. Mens vi ventede, vidste jeg, at vi kom tættere og tættere på en tilfældig nedsmeltning fra min datter. Men jeg ville være eftergivende, hvis jeg ikke nævnte, at hele personalet er usædvanligt venlige og hjælpsomme. De fossede over min baby, og det virkede ægte, og det var klart, at de ville vise os en god tid.

Og vi hyggede os

Selvom der kun er én etage på hotellet, som omfatter baren, The Gallery og the Drawing Room, sammen med hotelværelserne, kan du virkelig bruge hele din weekend på at slappe af, tage en svømmetur, nippe til cocktails og derefter gå på pension til dit værelse for at drikke en kop te eller kaffe på din terrasse, inden du lægger dine børn til at sove, og bestil måske lidt roomservice, inden du selv går i seng. Der er ikke meget at gøre på Asbury Park Ocean Club udover at drikke og slappe af, men ærligt talt, det er en slags appel. du er på ferie. Du behøver ikke at gøre noget.

Hvis du dog gerne vil ud og udforske, er stranden og strandpromenaden kun en hurtig tre minutters gang fra hotellets hoveddør. Men jeg satser på, at du vil finde dig selv i at skynde dig tilbage.

Back